Oct 20, 2008

Ukens topp ti

  1. Den overivrige klesselgeren som var overbevist om at han kjente min og Benedictes klesstil og smak, og som endevendte den lille sjappen sin for å finne det ene fargerike plagget etter det andre
  2. Han som blåste litt støv fra en stein på Phatan Durbar Square før han satt seg ned
  3. Converse-skoene i str 43 som ville passe perfekt på min 38-fot fordi skoen var ”super for både små og store føtter” ¨
  4. Den fantastisk søte distriktslederen som vi omtaler som bestefar
  5. Alle som tror at Benedicte og jeg er tvillinger, - vi må da hvert fall være søstre siden vi går i lik t-skjorte!
  6. 6 år gamle Simran som henger på kontoret og pirker på Nepali grammatikken og uttalen vår
  7. Gutten som mente jeg ser ut som jeg er 16(!) og damen noen timer senere som mente jeg var 32(!)
  8. Alle som ler av oss når vi ikke vil sitte på taket av bussen
  9. Random folk som vi aldri har snakka med som ringer oss ”fordi de har sett oss"
  10. At vi har blitt invitert til å bo 5 dager i fjellandsbyen sammen med våre nye venner

2 comments:

Ane said...

Så koselig med kommentar! Jeg må si at turen min var veldig bra, men jeg er uendelig misunnelig på deg. Så mange fine bilder og fine historier. Skulle ønske det var meg.
Topp ti lista var virkelig bra! Kult. Virker som du koser deg masse:)
Alt er bra hjemme og på Dolly. Vi har fått Espen fra Kokstad som sjef, og Jan B har blitt sjef på Kokstad! :)

Anonymous said...

Hihi, høres veldig koselig ut !
Dette var virkelig Ti på TOPP! :)
Heldige dere er altså.
-I miss you!-
Klemmer på deg! AM