Mar 30, 2009

Show me your hand and I will tell you your future..

I helgen har vi arrangert Regional Ungdomssamling her I Banepa. 21 ungdom fra distriktene rundt om deltok på en tre dagers samling, deriblant Shobha fra Kathamandu. Shobha har lært seg å lese i hånden til folk. Jeg er vanligvis ikke typen til å tro på slike ting, men Shobha kunne fortelle utrolig mye om meg og min fortid som stemte, uten at hun hadde snakket noe særlig med meg. Så da går det jo bare an å håpe at kanskje det hun såg i fremtiden vil stemme?

I følge Shobha vil jeg vært fall gjøre det bra i livet, og være en suksessrik person. Jeg vil ha et såkalt ”love marriage” (kanskje ikke så uvanlig i Norge), og vi vil elske hverandre og være lykkelige resten av livet. Jeg vil få to jenter, en før jeg gifter meg og en etter. Ellers er jeg en sterk og selvstendig person som kan være litt grådig (?), og jeg vil få en stor fiende. Shobha fascinerte de fleste på samlingen med lesingen sin, og det var til tider flere som stod i kø for å få vite mer om hva de kan vente seg i fremtiden. Så da gjenstår det bare å vente å se hva som skjer….

No comments: